PS Audit s.r.o.

Audit, tax and legal office

HOME
CZ EN DE
Print Friendly, PDF & Email

On-line účetnictví

Uchovávání účetních dokladů v papírové podobě je již přežitkem. Většina dokladů je již přirozeně v oběhu v elektronické podobě. Proč tedy doklady tisknout a zvyšovat tak administrativní náklady Vaší společnosti?

Našim klientům nabízíme snadné on-line řešení pro předávání dokladů prostřednictvím systému wflow. Zajistíme pro Vás automatické zpracování přijatých dokladů přes centrální emailovou adresu nebo uploadované do prostředí designovanému Vašim potřebám. Ve stejný okamžik tak máte k dispozici náhled všech dokladů nejen Vy, ale i Vaše účetní, daňový poradce či auditor. Doklady jsou po zpracování opatřeny uznávaným časovým razítkem a elektronicky archivovány v souladu s platnou legislativou. Doklady tak máte kdykoliv k dispozici a ušetříte prostor a finanční prostředky vynaložené za archivaci dokumentů.

Svým klientům nabízíme i přímý přístup do účetního systému v moderním cloudovém prostředí. Vše je maximálně a několikaúroňově zabezpečeno prostřednictvím hesla do cloudu, účetního software a důsledného nastavením uživatelských práv.

Existuje řada běžných systémů pro vedení on-line účetnictví. Nicméně pouze náš systém nabízí jednotné prostředí, které nabízí přístup k prostředí kde může doklady předat Vaše asistentka, Vy je autorizujete, účetní zaúčtuje a daňový poradce zreviduje a zajistí správné daňové vykázání. Díky tomu minimalizujeme Váš čas strávený přípravou a předáním účetních dokladů a náklady na jejich archivaci. Zároveň tak získáváte ty nejlepší služby včetně péče daňového poradce a auditora.

Hlavní výhody on-line účetnictví s PS Audit:

  • Všechny administrativní činnosti související s účetní agendou jsou plně automatizované
  • Neustálý přehled o fakturách a jejich stavu schválování
  • On-line elektronický archiv účetních dokladů a reportů, s daty bezpečně uloženými ve špičkovém datacentru Microsoftu v Evropské Unii (Holandsko a Irsko)
  • Digitální archiv, který šetří náklady související s papírovými fakturami (papír, cartridge, šanony, skříně, nájem, mzdové náklady, archivace a skartace)
  • Eliminace duplicitní a zbytečné práci
  • Zálohy dat jsou umístěny v geograficky oddělených lokalitách
  • Dostupnost odkudkoliv
  • On-line výměna informací s účetní společností
  • Elektronický archiv účetních dokladů
  • Zjednodušení schvalování dokladů
  • Možnost on-line rychlých plateb (QR kód)
  • Zjednodušení hromadných plateb přijatých faktur
  • Možnost přiřazení jiných dokumentů důležitých při kontrole správce daně
  • Pohodlné předávání a sdílení jiných dokumentů (mzdy, smlouvy, apod.)
  • Průběžné zpracování dokladů

Zároveň Vám můžeme nabídnout možnost efektivního zpracování další agendy prostřednictvím Vašich zaměstnanců, jako například:

  • vedení pokladny
  • skladová evidence
  • vystavování faktur, dodacích listů, apod.
  • evidence nabídek a objednávek v jednom CRM systému